onsdag, september 10, 2008

Sent om natten kommer hon...

Min granne måste tro att jag och Joacim är två kaffedrickande galningar som kedjeröker för att se vem som först vinner kampen om lungcancer. Vi verkar inte göra annat. Kaffe och cigg. Så som det bör. Hade hon inte vetat om att Joacim inte bodde där så skulle hon nog antagit att han gjorde det, i alla fall vad hon sa själv. Dessutom när hon frågade: "Har inte du en blogg?" så tittade jag och Joacim litet skevt på henne, då vi båda två vet att vi har en varsin blogg. Jag tänkte först att hon hittat till Joacims blogg, men det visade sig att hon försökt hitta loftgångens blogg, så hon hade sökt på "loftgången +bromma" och ta-da. Där fanns jag. Litet lustigt att båda trodde hon menade Joacims blogg först, då vi tittade på varandra med ett uttryck av "Wtf?" skrivet över hela ansiktet.


Jag och Joacim. Vi diskuterade som vanligt om saker och ting. Och ingenting. Hm. Sedan blev det en repa med gitarren, men jag skickade hem honom tidigt för jag skulle duscha och trimma min fina lilla mustasch. Tihi.


PS. En rökfri loftgång? Värsta jag hört... DS.


- Spongen

Inga kommentarer: