fredag, september 26, 2008

Röd cola + morgoncigg equals bakis.

Då var det det här med att missförstå saker och ting. Det är på fredagkväll man går ut och festar och blir bakis lördag morgon. Men jag har fått allting om bakfoten och är bakis fredagmorgonen för jag festat torsdagkvällen. Jag borde nog följt med de duktiga killarna hem vid tiotiden för att kunna avnjuta en god natts sömn och inte vara så förfriskad som jag är idag. Men men. Inte var dag man träffar alla gamla Ekerö-bor igen, så man får ta det som man kommer. Sen att alla som var kvar är lediga idag och jag jobbar, men det är en annan femma. Ikväll blir det pilkastning med några av herrarna igår som åkte hem i respektabel tid och inte dundrade (ragglade) in i sin lägenhet klockan halv två på en fredagsmorgon. Som herr Zohan sa: "Disco, Disco, Good, Good".


- Spongen

Inga kommentarer: