måndag, september 29, 2008

The öl and whiskey-mässa.

Öl- och whiskeymässan gick av stapeln för första gången i helgen. Inte mässan, utan att gå på mässan för min egen del. Vi kom dit ganska sent, strax efter fem, vilket var synd då jag gärna hade strosat mer och fått en chans att prata med utställarna om alla de olika sorterna man prövade. Lärdom till nästa år. Väl där tycker jag att det var riktigt trevligt att ändå strosa omkring och dricka öl, titta på alla människor och liksom bara vara. Hittade ingen favorit sådär, men de godaste som jag kommer ihåg var The Red Seal samt ett amerikanskt veteöl. En av de roliga sakerna var att man fick lära sig hur olika mina och mina kamraters smaklökar är. Någonting som Mats t.ex. tyckte var grymt god tyckte jag själv inte alls om osv. Kul att få se hur olika man egentligen är.


- sPoNgEn

1 kommentar:

Kikki sa...

Hoppas Du skötte Dig så jag slapp skämmas för min andra hälft har varit vakt under mässan! :P