torsdag, september 11, 2008

Sehr gût.

Nu har jag shoppat loss så det knakar i fogarna. Tre t-shirts och fem par nya tröjor borde väl räcka för ett tag framöver? Och sen en drös träningskläder eftersom de jag har är litet, hm, gamla. Sedan igår tröttnade jag på min väska som jag bar med mig till jobbet och köpte därför en ny på vägen hem. Haha. Impuls-storhandla kläder är väl alltid kul. Eller? Kom hem vid åttatiden igårkväll eftersom jag rantade runt och letade efter en väska jag tyckte om innan jag hittade en på Stadium. Efter det stack jag och tränade med magen full av ett äpple. Måste få säga att jag började äta ordentlig kost och gå enligt mitt kostschema sen i måndags och fan, det hjälper verkligen träningen. Jag kunde ta i mycket, mycket mer och är inte trött längre utan känner mig pigg och fräsch. Förut var jag orkeslös, trött och hängig. Otroligt vad lite ändrade matvanor kan göra. I alla fall, kom hem strax efter nio och ska börja laga middag (!) vid denna unga timma... Hade väl ätit och sådant klart strax efter tio, haha. Inte direkt det optimala, men men. Tog med mig träningskläder till jobbet idag så jag kör direkt efter jobbet så kan jag åka hem sen och laga middag. Ikväll blir det vårrullar med ris! Mmmm... Spring rolls.


Vårrullar


- Spongen

Inga kommentarer: