måndag, september 29, 2008

Friday nights is a night to remember.

Fredagen spenderades på vårt kära Viper Room som de flesta känner till. Spänniga (inte spännande) 18-åringar i linnen som tror de är guds gåva till kvinnorna som står och spänner sig på dansgolvet och hoppar till någon dålig variant av en gammal skräplåt man hörde för många år sedan med händerna ovanför huvudet med posen "Släng upp händerna för Stureplan" utan att inse det faktum att dem inte är på Stureplan. Ta Stureplan till Stureplan, era jävla stolpskott. Sådär. Var tvungen att få kräka ur mig litet om klientelet som härrör sig på dessa typer av krogar, men vad gör man när inte en av sina bästa kamraters tjejer precis fyllt arton? Jo, då blir det Viper room tydligen, och jag hade ju lovat att följa med så... Väl där så var det som Mats beskrev det: "Skitmusik uppe och tungt ghettogung nere" så det var väl ingen musik som riktigt föll en i smaken. Ingen vidare dansstämning heller om jag får medge det själv, men däremot finns det ju onekligen en hel del snygga tjejer ute på sådana ställen. Tyvärr vill de ju alltid ha killarna med backslick och/eller linnen som jag beskrev tidigare. Sedan till den roliga delen av kvällen då en viss syster vi inte nämner ett namn på tappar bort min mobil. Hur lyckas man få en annans mobil stulen när man går ut och röker är bortom mitt förstånd. Jag börjar seriöst tro att dem har någonting emot mig den där familjen... Brorsan kör sönder min gamla Volvo och syrran sålde säkert mobilen utanför. *Suck* Alla bilder på Love, filmer och andra grejer som var på den, borta! Det gör ont i själen :(


- Spongen

Inga kommentarer: