onsdag, september 03, 2008

Ensam mamma söker ...

Ingen kan väl ha undgått att missa de otroligt STORA reklamskyltarna för säsongens "Ensam Mamma Söker"? Detta är nog första gången jag tittade på dem och typ... ville söka in. Haha. Sällan har dem hittat så snygga mammor, eller MILFs som många nog kallar dem, och packat in i ett program. Jag har dock bildat min uppfattning ifrån en snabb titt på reklamaffischen, så jag KAN ju ha fel... ^_^ Antar att det ska till för att det ska bli någon TV av ett sådant skitkoncept... och nej, jag kollar aldrig på TV. Högst serier som inte släppts i Sverige än. Så det så. :P Eller, tja, nu finns de väl kanske här.. eller. Äh. Skitsamma. Jag kollar inte på TV helt enkelt.


- Spongen

2 kommentarer:

Loftgången sa...

Jag saknar nåt här. Typ en länk till eliten ovanför dig.

MrSponge sa...

Haha. Nåja, jag får väl lägga till en då... ^_^