måndag, oktober 27, 2008

Vi sitter här i venten...

Inte i går man hörde Basshunters gamla goding "Vi sitter här i venten och spelar lite DOTA" som bara dras igång på radion när man sitter på kontoret. Nåja, efter en sådan lysande morgon kan man ju inte vara annat än glad. Eller? Nja. Vaknade med huvudvärk och lätt illamående i morse så det var ingen höjdare. Meeeen livet går vidare.


Helgen har faktiskt den varit väldigt angenäm och trevlig. Var i fredags hemma hos min gamla kollega Annelie efter mycket om och men. Vart en del guitar hero, mycket prat och mycket trevligt. Tack för det!


Lördagens kväll spenderades hemma hos Mats med Wille, Snuppan, Björn & Christian. Det gamla vanliga men det var bövelen sjukt kul pga Mats lillebror som fick ett skrattanfall som hette duga, Björns anekdoter från Family Guy och Krabbe's inlägg om ditten och datten. En trevlig kväll helt enkelt. På dagen och under eftermiddagen firade vi min pappa som fyllde år. Vi var hemma hos herr och fru Hallin den yngre generationen. Love har lärt sig känna igen mig nu och han uttalade mitt namn klockrent (fast i två stavelser) som fick mitt bröst att svälla av stolthet. Frågar man "Var är Marcus?" så pekar han på en själv och säger "MaCus!" Awww, min lilla Love =) Får vara lite skadeglad i att han kan säga mitt namn jättebra medan farmor och farfar väntar på sig. Japp. Så är det. :D


Blev inte så mycket skrivet som jag kanske velat, men jag har helt enkelt inte haft lust/ork/vilja att skriva på senaste tiden, då jag haft mycket annat att göra. Så, ja, detta får komma i andra hand :P


- Spongen

1 kommentar:

Jocke sa...

Aww, fan vad fint! :)