lördag, december 27, 2008

Christmas time is over

Då far julstöket över. Var hemma hos min brors familj och firade jul, som blev riktigt lyckat. Två dagar blev det då jag busade med Love och åt god mat och drack gott på kvällen. Riktigt trevlig jul faktiskt, trots att mor och far inte var med och en del traditioner inte fanns på plats. Men men, omväxling förnöjer :) I går blev det öl hos Jonny, vars mor fyllde år. Första gången jag själv var med, men tydligen var det en återkommande grej att festa hos Jonnys mama när hon fyllde år. Nåväl... Var väl trevligt det med.

I dag blir det kanske mellandagsreahandlande, om jag får arslet ur och åker in. Grejen är den att jag känner inte att jag behöver någonting, så jag vet inte vad jag skall handla... eller varför. Mer bara att man gör det "bara för att". Får väl se om Wille hör av sig och vi åker in eller inte. Personligen kan jag skippa det, men men.

- Spongen

Inga kommentarer: