måndag, december 29, 2008

Tidiga morgnar och sena eftermiddagar.

Lyckats vända rätt på dygnet de få dagar jag varit ledig. Första dagen lyckades jag med sänggående klockan nio och uppgång klockan tre på eftermiddagen. Hej, jag är femton år igen! Haha. Sjukt kul dock hur jävla enkelt det är att bli en nattmänniska igen. Klockan är halv tolv. Trött? Inte ett jävla dugg. Ska upp fem i morgon och åka till Arlanda och hämta mina föräldrar. Var ute i dag och ordnade med det sista i deras hus. Fyllde på alla Sodastreamflaskor, rengjorde öppna spisen och fyllde på med ved så vi kan tända den så fort vi kommer hem då det är ganska kallt där. Vattnade orkidéerna och satte på avfuktaren i källaren. Jag är en sådan duktig pojke ibland ^_^

I lördags garva jag läppen av mig då en granne knackade på här kvart över tre på natten.

"Hej. Jag är typ... utelåst. Jag lånade ut mina nycklar till en tjejkompis som skulle sova över hos mig."
"Okej..."
"Ja, och så nu när jag kom hem efter jag sagt åt henne att lägga nycklarna i skorna så jag också kom in så, tja, porten är liksom... låst... och jag, heh, har inga nycklar."
"... Haha. Ok. Aja, det händer den bästa." Hämtar således mina nycklar och släpper in den stackars tjejen så hon fick komma hem och lägga sig... kanske borde bjudit in henne istället på en kopp té, som min kära granne Oskar tydligen brukar köra med? ^_^

- Spongen

2 kommentarer:

Jocke sa...

Haha :D Vem var det?? :D

Elak sa...

HAHAHAHAHAHAHA.. Jävla fulingar. ;)