söndag, februari 15, 2009

Helgen tar slut. Igen.

Nu är helgen slut. Igen. Blev retrokväll hemma hos Elias på inflyttningsfest i fredags, vilket var mycket trevligt. Tyvärr hann jag inte med grannarna ut på kalas, då jag fastnade hos mina kära vänner. Får ta igen det en annan gång. Dubbelt upp.

Lördagen, återigen i vänners sällskap. Bjöds på singeltårta och Guitar Hero, samt snack om allt och ingenting. Trevligt, trevligt. Blev dock väldigt sent båda dagarna, så nu sitter man här, trött och jävlig. Knata iväg och kirra middagen hade jag tänkt. Har varit duktig och tvättat i dag. Får se om jag orkar sticka och träna också. Är inte sådär *supersugen* på det i dag, men jag skulle verkligen behöva. Får köra armar annars under lunchen i morgon... fast jag ska ju köra badminton igen på torsdag med kollegorna, så då försvinner ju min friskvårdstimma. Hmm. Och i morgon ska jag titta på Shaolinmunkar på Cirkus med bror och far. It's hard to plan at the moment :P Aja. Det löser sig alltid. Tihi. Blev inget kort heller på Valentine's, så det verkar som att jag inte har några gömda beundrarinnor. Fan. I år igen.

- Spongen

Inga kommentarer: