måndag, februari 02, 2009

Stolt vaktmästare.

Vår gamla vaktmästare skall sluta på onsdag, så en ny är i upplärningsfasen. Personen i fråga är en kille i tjugofemsårsåldern med utländskt ursprung. Jag hade inte brytt mig om att nämna våra vaktmästare här (läs inte detta som att jag försöker låta som jag är mer värd lr nåt sådant skit), men killen i fråga (den nya) är så stolt över sin kropp så det blir liksom lite humoristiskt. Han ser ut förvisso vältränad ut, absolut, men skulle killen ha mer tajtare kläder skulle han ha ett extra lager skinn. Tjejerna skämtade om det i fredags.

"Ja, precis! Och så hans tajta jeans och precis i "mellangärdet" så tittut! Står en liten grej ut för han har så tajta jeans!"
"Hahaha jag veeeeeeeeet!"

Vältränad i all ära, men kom igen? Det ser rätt kul ut. Dessutom kör han den klassiska "turrebygget". Stor överkropp, liten nederkropp. Sen att "han ser ut som en fyrkantig legogubbe" (Kollega som sa, reds. anm.) på överkroppen gör ju det andra också oerhört kul.

- Spongen

Inga kommentarer: