lördag, februari 21, 2009

When the day breaks...

Oerhört vacker dag ute i dag. Synd att man kom hem i skaplig tid (sju på morgonen...) för att bakis kunna njuta av denna dag med solglasögon inne under en filt och en varm kopp té. Huga. Fick årets jävla sendrag i natt. Eller, i morse. Vaknade och kunde knappt stå på vaden då jag vet inte VAD den haft för sig. Jag trodde jag drömde bara om att hela jävla vaden låst sig, men icke. Nej då, den är helt cp. Som min arselmuskel. Haha. Jävla skumma problem man har ^^

Vart after work på Saddle & Sabre, efter sedvanligt vis. Denna gång blev det däremot ett väldigt problem vid betalningen, då ingen hade koll på vad man druckit och folk hade ätit och ja... Tur att jag gjort det lätt för mig och bara körde white russians rakt igenom :) På vägen hem lyste det hos mina kära grannar, så jag plingade Magnus på mobilen, fick svar, och blev uppbjuden på en pokerkväll! Mycket trevligt, Magnus. Det blir alltid grymma kvällar med "the gang on the third". Synd bara att dem i ghettot, a.k.a. bottenvåningen, inte har tillstånd att vistas vid de förnäma lika ofta ;) Med detta menar jag att jag måste pallra mig upp dit oftare, då det blir oerhört trevliga kvällar varje fucking gång jag är där. Love you, neighbours! Bizu!

- Spongen

Inga kommentarer: