tisdag, maj 09, 2006

Arbetsskada?

På mitt arbete så måste vi krossregistrera allting vi slänger. Eller skriva upp det som svinn i våra datorer, för att vara mer exakt. Är det en arbetsskada att efter man kastat en gammal basilikakruka här hemma, tänker gå upp till sin egna, personliga dator och krossregitrera den? Jag vet inte... Försöker även inleda ett nytt arbetssätt, där jag skiter i att göra andras... öh, skitsysslor. T.ex. stapla ihop gråbackarna rätt, ta och hjälpa till i självscanningen för att kassapersonalen inte hinner för att någon är ute och röker ... som om inte jag hade nog att göra? Jag måste sluta överarbeta. Jag tror det kan vara orsaken till att jag blir så jävla stressad och inte hänger med.

Livet går vidare. Försöker tvinga till mig sällskap, men folk undanflyr mig hela tiden. Kanske försöker jag för mycket? Vet inte. I helgen var jag ute till TRE! Så sent har jag inte varit ute på... hmm... sju veckor? Helt galet. Orkade inte sova på söndagen, då jag mått ganska skumt de senaste dagarna. Har jag ätit något så har jag mått illa. Riktigt suspekt... Känt mig hungrig som fan hela tiden, men åt jag någonting så var jag fortfarande hungrig men blev riktigt illamående. Peter på jobbet undrade varför jag såg så konstig ut idag, haha. Nåja... They'll never know! BWAHAHAHAHAHAHA *galet skrattosv* Men jag vet inte... Fullspäckad helg framför mig. Ska ut och käka och dricka öl med broder plus fader på fredag. Hoppas bara att det blir av... på lördag ska jag till Johan och dricka mer öl. Äta kött. Med potatis. Potatis och kött. Och dricka öl. Zubr. GRYMT god, VÄLDIGT mörk tjeckisk öl. Angående Tjeckien, så är resan till Bulgarien bokad och klar. Yatta! Nu bråkar iofs Björn om att vi ska boka ett annat hotell... *suck* Nåja... vad är en bal på slottet?
- Spongen.

Inga kommentarer: