onsdag, maj 03, 2006

Choosecastle.

Valborg är över, med allt vad det innebär. Lite fest, lite socialt, lite myspys. Eller? Nja. Valborg handlade mest för mig om arbete, då det är litet av en storhelg nere på ICA. Förra veckan sålde vi ganska bra, och jag klarade föregående års försäljning galant, vilket gjort mig ganska nöjd med mig själv. Kicki är tillbaka idag efter sin långtidssjukskrivning, så nu kan jag lasta av mig beställningsbördan på henne. Har varit ett helt helvete att beställa grejer då folk har handlat så himla olika hela tiden. En dag går det fem lådor morötter, dagen därpå är det renrakat. Jaha, okej, plockar hem extra. Samma visa dagen efter, och nu är det torsdag och imorgon fredag, sedan helgen. Ja nu jävlar. Plockar hem en hel del grejer och alla klagar på att frukten tar för stor plats på lagret, men vad ska man göra? Det säljer. Nåja, tillbaka till morötterna. Har slangat hem en hel del grejer, men fan då ska alla sluta köpa morötter. Tack för den televerket, som jag så förnämt börjat uttrycka mig. Varför handla saker som en galning och när man väl märkt det och tagit hem lite extra extra, då slutar alla handla så man får överskott istället... *Suck* Vad göra, vad göra?
Idag är det förresten lite över en vecka sedan Fannyjäveln och jag blev "tillsammans". Tror det förhållandet kommer skita sig ganska rejält, har inte träffat henne sedan jag frågade chans på henne ^^. Dessutom vägrar hon alltid att säga vad hon har på sig, så det gör ju ingen kille glad. Idag har jag mycket att göra. Ska försöka klämma in körlektion med inhandlande utav strängar på JAM till min elgitarr. Spelade sönder stackars D-strängen på gamla Bettan när jag misshandlade henne med System of a Down. Håhå, jaja. Så det kan gå... Att gå tillbaka till mitt valborgsfirande då... Vi var hemma hos Tanja. Jag, Wille, Mats, Björn, Christian, Johnny, Mats, Lisa och... eeeh... glömt vad den tredje tjejen hette. Nåja, sak samma. Hon drog ganska tidigt ändå. Likaså jag. Redan vid ett tiden så var jag tvungen att bege med, ganska redlös. Skulle ju upp vid klockan sex och arbeta dagen efter. Hurra! Alltid dem dagar jag är ledig så orkar folket inte göra någonting, utan dagarna jag arbetar efteråt så vill dem supa som svin. Och det gör dem, så att de inte orkar supa till igen dagen efter. Fy fan, anarkister! Tänk på mig :( Angående anarkister så måste jag få säga att jag inte har någonting till övers för idioterna som är med i grupper såsom "Reclaim the City" som är där bara för att slåss med polisen, kasta gatsten och pajja fönsterrutor längs Sveavägen. Kan inte ni bara gå hem och suga på tummen istället, som de små skitungar ni är?
- Spongen

Inga kommentarer: