lördag, maj 13, 2006

Du & jag Jerker.

Gårkvällen blev ganska trevlig. Började med att jag, bror och far var på Duvel och drack öl. Fanns massa goda sorter där, 300 olika goda sorter om inte annat. Delirium Nocturnum var dock den godaste jag prövade. Alkoholhalten på ölen där var ganska... mustig, att säga det minsta. 10.8% mörk öl någon? Haha. Var typ runt om fötterna efter bara en öl... När jag kom hem sedan runtom klockan tio så drog jag till Johan. Där förtärdes ytterligare några öl under goda kamraters lag. Ska försöka få upp lite bilder snart. Om jag orkar. När jag kommit hem sedan iaf så gick telefonen hett. Tanja, Lars och Fannyjäveln. Fi fan. Lars var den ende snälla, då han bad om ursäkt och i princip la på i örat på mig. Fanny var väl... lagom onykter. Tanja ringde jag själv upp iofs.

Inga kommentarer: