måndag, maj 22, 2006

As I promptly read, I witness the vast growth of a renewed balance within myself.

Jag är bäst. Idag skyndade jag mig ned till mitt arbete för att jag skulle gå på ett möte för kassalinjen. Nästa vecka. Men jag gjorde det idag. För skojs skull, såklart, vad trodde ni? Satt ensam i lunchrummet och hade möte med mig själv... Nog med sarkasmen, jag trodde det var idag men det var såklart nästa vecka. SKIT och andra verbala svordomar. Fan. haha. Cykeltur fram och tillbaka i onödan. Nåja, fick väl lite motion.

Åkte bil idag och övade cirkulationsplatser. Det gick faktiskt ganska bra, trots att jag var så inne i cirkulationsplatserna att jag glömde bort att köra som en normal människa gör inne i bostadsområdena. Haha. Nåja, Glenn (min lärare), fick bukt med problemet. Imorgon ska vi träna lite mer på cirkulationsplatser (sjukt jobbigt att skriva), samt att även lägga in lite andra saker, såsom skyltar osv.

Åkte buss med Tanja hem idag.

Förhoppningsvis ska jag umgås med Malin imorgon. Wee.

Helgen sög. Bara så ni vet.

Ikväll ska jag kanske datornörda mig! Var ganska länge sedan sist, faktiskt.

Jag ska börja röka igen. Jag har planerat in det. När jag åker till Bulgarien ska jag återuppta min gamla sysselsättning. Rejoice!
- Spongen

Inga kommentarer: