söndag, maj 28, 2006

Ego brain

Helgen förflöt ganska skojigt. Har dock inte sovit någonting känns det som under... 3 dagar nu. Tor-Fre sov jag lite då jag var tvungen att åka och öppna åt Malin som hade oturen att vara med i en smärre olycka med en stolpe. Och ja, hon klarade sig utan synliga skador. Dock fick jag reda på nu att hon har ont i nacken och ryggen. Nåja... vad kan man förvänta sig? Äh, skitsamma. Orkar inte dra alla anledningar till att jag är trött, men så är det. Sovit kanske 5 timmar varje natt, så två kvällars intensivt drickande satte sina spår... Vart en lång helg.

Fredagen tillbringades på den nyöppnade klubben 360 grader. Gamla bunny, gamla nasty. Tycker dock klubben var grymt bra. Var länge sedan jag hade så kul på krogen faktiskt. Var nog tequilan, jägermeistern och Hinkarnas fel, när jag tänker efter.

Lördagen blev grillkväll. Kvällens roligaste inslag var nog Larsans hundkoppel han skulle rita på pictionary... Vad i helvete? hahahahaha roligaste jag sett på länge.

Söndagen blev städning och försöka ta igen sig... lyckades väl sådär. Efter en liten "nap" på 2 timmar ska jag avnjuta lite glass och lite tv...
- Spongen

Inga kommentarer: