torsdag, maj 25, 2006

Grymt.

Sitter hos Joacim och bloggar idag. WEE! Vart ute på krogen lite smått sådär en onsdag. Fannyjäveln skulle man ha träffat idag, men hon har inte ens behagat höra av sig. Trevlig kamrat man har. Istället så styrde ödet in mig på Syster&Bror, en "krog" för studenter på KTH. Där har dem stand-up varje onsdag, vilket jag inte varit med på tidigare som då många andra varit. Bland annat Joacim, Johan, Alex, Linda m.fl. Johan Rheborg, mer känd som Percy Nilegård, knäckte. Visst var Sean Astchi (Spelling, whatever) också rolig, men Johan var bäst. FLÄSKFILÉN!

Annars har jag inte gjort mycket de senaste dagarna. Mest kört bil på dagarna, sedan fördrivit tiden med socialt umgänge på kvällarna, t.ex. café 60 med Malin, vilket Joacim då också kom och trängde sig in på ^^.

Runkat balle? Javisst. Typ. Jocke sa det och jag sa det kan man ju inte skriva, så jag skrev ned det ändå. Hahaosv. Det är väl typ det jag gjort. Haha. Kul.
- Spongen

Inga kommentarer: