onsdag, maj 10, 2006

Snow (Hey Oh)

Idag har varit en dag i seghetens tecken. Typ. Vaknade runt nio, gjorde sådant man gör. Typ, spelade gitarr, läste lite i boken, vandrade runt i huset. Ringde till ICA någon gång runt halv elva. Sedan satt jag i solen och lyssnade på mp3 och drack LOKA. Sen drog jag och övningskörde vid tvåtiden, sen hem igen. Käkat mat, spelat gitarr och suttit lite till på framsidan och avnjutit värmen. Synd bara att det är rätt ensamt... men aja. Sover ens kamrater till sena dagen samt att alla de andra jobbar, så vad gör man? Ikväll har Linda skiva. Hon ville att jag skulle komma, men jag börjar 6 imorn, så ... Blir sittandes inne. Ska kanske kolla på Walk the Line, den om Johnny Cash. Bra skit. Jocke är inte online, så jag antar att han är på skivan. Förresten så suger SLs nya biljetter. Iaf dem som man köper på pressbyron. Kasst skit.
- Spongen.

Inga kommentarer: