söndag, november 23, 2008

Grannkalas.

Spårade, som vanligt. Nja, inte så farligt, förutom för min egen del. Tror jag passerade dig Joacim med en hästlängd angående sämsthet. Du somnade i fotöljen efter en hård arbetsdag, jag somnade på golvet på min egna toalett efter en hård kvälls supa. Vad som är värst vet jag inte... men det summerar ganska väl hur kvällen fortlöpte. Vaknade i morse med en grym huvudvärk av att brorsan SMSade mig vid tolvtiden. Vid två någonting tog jag bussen ut till Ekerö och träffade där hela familjen, med bror, fru och deras underbara son Love. Han är bara för go den lilla godbiten. Ropar efter mig hela tiden också eftersom han lärt sig mitt namn. "Macus!" Awww :D

Diskuterade en hel del Thailand om sevärdheter och dylikt, då mina föräldrar drar dit på onsdag i en månad för att fira att min mor fyller the big five-o. Ska se efter deras hur m.m. när de är borta. Det bästa med det hela blir att jag får deras bil. Mwahahahaha.

För övrigt är nog TV-frågan löst. Kommer bli en Sony KDL-40W4500. Nu ska jag bara köpa den någonstans...

- Spongen

1 kommentar:

Jocke sa...

Hahaha :D Du är garanterat värst :D