måndag, november 24, 2008

TV-problem är INTE löst.

Eftersom jag är jakt på en ny TV och till slut hade bestämt mig för att 40" faktiskt är tillräckligt, så får jag av min älskvärda kollega Pelle detta tipset, då han vet att jag letar TV och ska köpa ett en Xbox till min nya, fina TV.

http://www.dustinhome.se/pd_5010198512.aspx

Tack, Pelle. Tack. Du gjorde det så JÄVLA mycket lättare nu i och med att det erbjudandet kostar en tusenlapp till, MEN jag får 6" mer TV fast ett sämre Xbox. Så nu är frågan, ska jag köpa det erbjudandet från DustinHome, eller ska jag köpa 40":aren och sedan ett Xbox 360 Premium som har inbyggd hårddisk? Tydligen kan man inte köra Xbox Live utan hårddisk eller ladda ned grejer från nätet (den är lättare att förstå) och Arcade varianten som ingår i det erbjudandet har ingen hårddisk. Fan. Jag hatar att ha sådana här lyxproblem.

- Spongen

Inga kommentarer: