onsdag, januari 14, 2009

Grattis, fyrahundra!

Många saker att fira i dag. Dels är detta mitt fyrahundrade inlägg, samt att jag själv blir inte riktigt lika gammal. Tjugofem anrika år, fyller man tydligen i dag. Har redan fått två presenter. Den första var på tunnelbanan där en ruskigt söt/snygg tjej med årets bästa bakdel 2009 uppenbarar sig, och den andra fick jag nu på jobbet i form av blommor av mina kära föräldrar. Så kan det vara. Sedan har jag fått en hel del SMS också förvisso, så tack för det :) Nu ska vi se vad dagen har i sitt sköte... Fika i kväll med Fanny, Joacim och sedan kommer Alfons joina in också om jag förstod Fanny rätt.

- Spongen

2 kommentarer:

Jocke sa...

Alfons? vem är det?

Elak sa...

WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN.

Nu kommer det bara gå utför.

/En som vet hur livet efter 25 ter sig.

PS: Kolla programmet på SVT1 idag kl.21. När man talar om trollen. :)