måndag, januari 19, 2009

Pedagogiska kollegan...

Min kollega berättade om ett spel där man kör motocross á la elastomania. Man skall således ta sig genom banor med en svajig motorcross utan att ramla. Nu har han och hans kamrat, som tydligen alltid käbblar om vem som är bäst när det kommer till spel, (en gammal feud dem emellan, jag har en liknande själv, min käre vän WackieMackie och hans bror gällande QW sedan gamla tider, men men). Det roliga är i alla fall att han nu sitter och ger tips och trix på hur man kan förbättra sina tider i spelet via telefon till en kamrat, där de diskuterar om det verkligen går att knäcka det sjuttonsekunders-rekord som min kollega innehar... Oerhört kul när jag hörde vad han faktiskt pratade om i telefonen efter att han fem minuter innan berättat och visat spelet som han suttit med tio timmar i sträck med. Typ... Slingshot Santa som var ganska populärt. Det ÄR kul att knäcka sina polare på meningslösa spel.

- Spongen

1 kommentar:

Elak sa...

Haha.. Mmm.. Vem vet. En vacker dag kanske du ser mig där nere. Eventuellt kommer jag då förklädd. Jag vill ju inte att det ska spridas en massa märkliga rykten.

Hohoho.

Hoppas du hade en bra helg.