söndag, januari 18, 2009

Hektisk helg with lots to do!

Ja, så är nästan denna helg till övers. Det hanns med fester och firande. I fredags kom ett gäng kamrater på kalas här där vi drack för stor mängd alkohol, käbblade, skrattade och spelade Guitar Hero som vart meddraget, till grannarnas stora förtret. Tror jag i alla fall. Frågade min närsmta granne som tydligen hade somnat redan vid klockan elva och sedan inte hört ett spår. Otroligt nog egentligen, då vid ettiden så skrålades det till La Bamba för full hals. Nåväl. En trevlig kväll som ändock slutade hastigt i och med, som vanligt nuförtiden med par, att flickvännerna ville hem. Och vad gör inte de goda pojkvännerna då? De åker hem såklart. Den ene hade bil, och således slutade festen när många såg sin chans att få skjuts hem. Förutom Mats. Som troget stannade kvar och drack öl, konverserade och slog på trummorna till att somna i soffan när klockan väl passerat sista rimliga sängtimma.

I lördags firades min födelsedag med god mat grillad på framsidan hos mina föräldrar tillsammans med bror och hans familj. Riktigt trevligt! Grymt god mat, som jag har med mig en bit av hem till i dag som skall intagas till middag. Nu är det IT Crowd som går varmt på TVn efter rekommendation av Joacim, insupandes Sodastreamat vatten, av den Soda Streamer jag fick i present. Weee! Ska man orka gå träna i dag? Tror fan inte det...

- Spongen

Inga kommentarer: