söndag, januari 11, 2009

"Marcus, jag har aldrig ätit såhär mycket glidmedel förut!"

"Marcus, jag har aldrig ätit såhär mycket glidmedel förut!" berättar min kära Fanny för mig över telefonen. Tydligen har hon varit på ett sådant där party med dildosar o grejer. Glidmedel kan tydligen smaka väldigt gott enligt Fanny, för hon hade tydligen ätit en del ^_^ Nåväl...

I går var jag på afterwork med jobbet som slutade i ett besök på Blue Moon Bar med Lars och hans respektive. Jag har aldrig varit med om något liknande. Stället var helt tomt. Det fanns typ som minst tjugo personer och som mest max femtion. Helt sinnessjukt! En fredag, och det är helt öde vid Stureplans krogar. Till och med Goldne Hits hade ingen kö, då vet man att det fan är dött i stan. Där brukar det alltid ringla sig en lång jävla kö med folk som är partysugna. Aldrig varit på Golden Hits själv, så jag vet inte riktigt vad som är charmen med stället... men en dag så.

Planen var i alla fall att vi skulle till Ambassadeur först, men det var bara gästlista som gällde. När inte ens fyra stureplansbrudar inte kommer in, med urringat, blonderat och tuggummi kommer in på ett klubb, då vet man att loppet är kört för oss "vanliga" :P

- Spongen

1 kommentar:

Elak sa...

Var jävligt glad för att ni inte gick på Ambassadeur. Stället suger, elefantpung.