söndag, november 06, 2005

Bitter, arg och förbannad. Men annars är det bra.

På en och samma gång. Haha. Nästa helg blir kickass, då ska jag till Foad på en helkväll med skräck. Kommer bli så gött. Nu sitter jag och väntar på att åka till jobbet, mer eller mindre. Snarare är det väl så att jag ska skriva klart detta och sen åka. Sluta röka kampanjen går ganska bra. Tog ingen cigg under hela lördagen och under fredagen. Inte helt fel. Klarade det svåraste skottprovet, antar jag, så nu är det väl kanske nedförsbacke. Frågan är ju dock om jag vill sluta helt? Jag vet inte. Tycker det är mysigt att röka. Nåja, time will tell. Annars så har livet flytit på. Kiropraktorn i torsdags, efter det och arbete träffade jag Fanny och Isabell. Vi spealde sällskapsspel. Lagom trevligt. Sedan åkte jag hem, segade resten av kvällen (har jag för mig). Fredagen jobbade jag hela dagen, sen på kvällen var jag över till lanlokalen vid vårdcentralen i centrum, Wille, Mats och c:o hade ju lan i helgen. Ingenting jag var med på för jag jobbade. Dock vet jag inte om jag velat, då mitt intresse för spelande faktiskt svalnat den senaste veckan. På lördagen jobbade jag, sen åt jag asgod middag här hemma. På kvällen tänkte jag lämna Fannys tröja till henne, men det sket sig eftersom hon inte svarade, så jag gjorde upp andra planer. Åkte till Johan (vilket jag ändå tänkt göra, men skulle träffat Fannyjäveln först), drack öl och umgicks med zie gübbs. Diskuterade allt möjligt över några öl i Johans etta på trettioåtta kvadrat. En ganska schysst lägenhet. Bra lösning på lägenheten tycker jag. Stort, rymligt kök och ett relativt stort badrum. Sedan är vardagsrummet det enda rummet i lägenheten, men det var också helt okej. Högt i tak. Ska lägga upp lite bilder sen jag tog med min nya mobil jag skaffat. En K750i. Wee! Nåja, hinner inte lägga upp bilderna nu, måste åka till arbetet. Ska ju vara där snart... Dags att sadla bettan, slänga in snäckorna i öronen och trampa för allt vad livet ger.
- Spongen

Inga kommentarer: