måndag, november 07, 2005

Feel Good.

Nu har man fixat så man arbetar skönt. Skulle egentligen arbetat 11-19 imorgon, men jag bytte bort mina tre sista timmar för att jag skulle iväg på en frukt & grönt grej. Skulle iväg till Allfrukt och äta middag och dricka bärs med Micke, Kicki och Karin från ICA, men så blev inte fallet. Kicki bangade, likaså Micke. Pratade sen med Karin efter att jag bytt bort mina tre sista timmar, men hon hade ingen lust om det bara var vi två som skulle gå, eftersom vi ska ha personalmöte nu på onsdag eftermiddag. Blir liksom kaka på kaka. Men iaf, kom sedan på att Kickie (i kassan) ville byta pass med mig eftersom hon ska opereras, och behöver komma hem en timma tidigare. Så då tänkte jag höra med Menduar, som ska byta mina sista tre timmar, om han kan tänka sig köra till 20 istället. Så kontentan av det hela är att jag bara behöver arbeta 12-16 imorgon. Haha. Ibland är det skönt att kunna "flexa" lite :]
Vidare så har jag i princip inte gjort någonting annat än att suttit hemma innan jag stack till arbetet. Spelade gitarr, lyssnade på musik och lira lite WoW. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra... Ska nog ringa Tanja och fråga henne om hon vill hjälpa mig gå in mina nya kängor jag köpte förra veckan. Men klockan är nog för mycket för den stackars flickan, hehe. Hmm... Nu ska jag nog... hitta på något. Får se vad det blir.
- Spongen

Inga kommentarer: