tisdag, november 15, 2005

Uppgång på nedgång?

Idag fick jag reda på att den 7-8:e december ska några från jobbet försöka styra ihop en finlandskryssning. Förhoppningsvis lyckas jag byta bort mitt torsdagspass, men det borde inte vara alltför svårt. Skulle vara grrrrrrrrymt kul om vi blev en del som drog ut! Till en helt annan sak... Tydligen så har jag även lite fler än bara några svenska kamrater som läser min blog. Såg häromdagen att en person vid namnet lily hade kommenterat min blogg, som då kom från utlandet. Ganska skojigt tyckte jag ^^
Vidare så har jag arbetat hårt idag. Ikväll ska jag kolla på Star Wars III, äta upp min Häagen dazs och bara... mysa. Typ. Kanske ringa Fannyjäveln också, får se. Om hon inte är så nere så att man sjunker under jorden bara genom att prata med henne, haha. Hon är för trött, stackarn.
- Spongen

Inga kommentarer: