måndag, november 14, 2005

Ett nytt mål.

Jag har kommit på ett nytt mål. Att få Mats och/eller Tony att spela Project Zero. Spela genom hela spelet. Till synes ett omöjligt mål, men jag skall försöka, med tanke på deras syn på skräckfilmer så lär väl det bli ganska svårt att få dem att göra det. Nåja. Nu kurrar magen, likaså jag, efter en stadig middag. Länge sedan jag åt 'lunch'. Fläskkotlett med mos luktar det som. Min bild jag har på MSN skrämmer Foad. Ganska skojigt, tycker jag. Har berättat på jobbet för Elin och Annelie Ö över hur manlig jag varit i helgen, att jag och Foad varit rädda som små barn. Fett kul :] De verkade inte alltför imponerade dock. Nåja, man kan inte få allt. Ikväll blir det dock sängdags tidigt, ska arbeta 7-17 imorgon, och är fortfarande väldigt trött sedan helgen. Fick mina två dvd filmer idag också. Världarnas krig samt Star Wars III (nya filmerna). Ska nog kika på Star Wars III ikväll, äta popcorn och dricka sprite zero. Mysa med mig själv helt enkelt. Råkade även spilla ut lampolja över hela bordet. Det var inte bra gjort.
- Spongen

Inga kommentarer: