fredag, november 11, 2005

Quiz it.

Som andra gjort, har de tagit Kristians (spelling) quiz. Jag med. Iofs känner jag inte killen i fråga speciellt mycket, vet att han finns dock. Men ändå. En i gänget. En som alla andra. Plz?

Civil status - Supersingel.
Jobb? - Kassör och grossisthanterare på ICA.
Och drömyrket? - Vet inte riktigt. Något inom musik skulle va grymt.
Vad är du på för humör just nu? - Blandat. Arg ena stunden, bryr mig inte andra.
Dina favoritband - Just nu? System of a Down, Coldplay, Laleh
Din favoritlåt just i detta ögonblick - System of a Down - B.y.o.b
Och vad lyssnar du på just nu? - Karunesh-01 - Inshallah (Mohammed Eghbal Vocal).mp3
Dator, TV eller radio - Datorn.
Vilken webläsare använder du? - Internet Explorer
Favoritmat - Grillat
När grät du senast? - Många år sedan. Var nog när jag bråkade med min bror, för kanske tio år sedan då man fortfarande var lite blödig.
Varför? - Se ovan.
Vad tar du i bänkpress? - Tog 90kg i ettan på gymnasiet. Mer eller mindre idag vet jag inte.
Frisyr - Mörkt, kortsnaggat.
Favoritprogram på TV - Scrubs, Frasier, Simpsons
Favoritfigurer på TV - Homer Simpson
Hur ser din dag ut rutinmässigt? - Vaknar, äter frukost, sätter mig vid datorn (varierar, antingen direkt till jobbet, eller så sitter jag där innan jag åker till jobbet).
Din mobiltelefon - SonyEricsson K750i
Favoritgodis - Fudge
Bästa hemsidan - thottbot.com
PC eller Mac - PC
Vad gör du när du är uttråkad? - Lyssnar på musik, spelar WoW, spelar gitarr eller skapar sånger.
Stationär eller bärbar - Stationär.
Ditt chatprogram - MSN för tillfället.
Var handlar du dina kläder? - Dressman
Favoritcommunity - Ingen.
Din mp3-spelare - Winamp 5.1, Sandisc Mp3 spelare 1024mb bärbar.
McDonalds eller Burger King - McD.
Ditt nerladdningsprogram - DC++
Musikinstrument? - Mjovisst. En Eagle SB16 elgitarr, en wave akustisk och en levin nylonsträngad akustisk.
Bästa konsertminnet - Tracy Chapman
Drömkonserten - System of a Down eller Rammstein
Vad attraheras du av hos det motsatta könet? - Hur personen är. Humoristisk, inte rädd för att skratta, flummig.
Önskeresmål - Thailand (igen)
Vilka länder har du besökt? - Spanien, Grekland, Danmark, Norge, Thailand.
Vilket var bäst? - Thailand

Inga kommentarer: