onsdag, november 16, 2005

Error. No title.

Hmm. Seg morgon. Vaknade runt 10, vankade av och an, kollade tv, funderade på att sätta på datorn men hade ingen lust. Ingen lust att spela gitarr heller, så det blev slötittande på tv. Cartoon Network är nog underskattat. Tror jag. Försökt sms trakassera Fanny, men det gick inget vidare. Hon trodde bara jag ätit någonting konstigt. Får försöka mig på Linda istället, kanske får bättre gensvar där. Lyckades duscha innan frukosten i alla fall, som jag förtärde för runt en timma sedan. Gav precis in för trycket och startade datorn. Så vad som hägrar nu vet jag inte... Karunesh förföriska rytmer går på i bakgrunden och jag känner mig lite allmänt vilsen på hur jag ska fördriva tiden. Kommer nog på något så småningom. Kollade förresten på Star Wars III igår, den var riktigt bra. Klart över förväntan. Jahapp, nu loggade Linda ur msn också. Blev man lämnad ensam igen... Gah! Får börja smsa igen. *Insert evil laugh here*.
- Spongen

Inga kommentarer: