fredag, november 18, 2005

Café 60.

Blev faktiskt en riktigt trevlig kväll. Frågade om Johan och Jocke ville ta en bärs på Sorbon först, men det var tydligen inte så hett eftertraktat. Erbjöd kanske att sitta på ett café och snacka skit, och som Jocke sa... "Det skulle man kunna do". Först förbi Johan och hämta honom, sagt och gjort befinner vi oss på Sveavägen 60 (varav namnet Café 60, en snilleblixt jag kom att tänka på EFTER vi lämnat för kvällen...), sakta drickandes kaffe latte (Johan och Jocke), jag med en varm choklad med vispgrädde. Bra skit. Blev prat om skräck, debatter, politik och allt därimellan (stavas det däremellan eller som jag skrev? Tror på e:et). Linda och Elin ramlade sedan förbi. Först skulle de fika med oss, sen inte alls, sen lyckades jag övertala dem att komma säga hej i alla fall, vilket de gick med på. Träffade dem strax utanför caféet vi var på, med Elins riktigt härliga volvo. Kom sedan hem, väldigt nöjd och belåten över hur kvällen blev. Nu ska jag dock sova. Trött...
- Spongen

Inga kommentarer: