onsdag, november 09, 2005

Live Tomorrow.

Sitter nu och väntar på att Lars från ICA ska ringa, ska få åka med honom till arbetet, där vi ska ha personalmöte. Vidare så är helgens planer utstakade. Foad på fredag, ut med Linda och några fler på Lördag. Båda kvällarna tror jag kommer bli skitkul! Igår blev ännu kortare än väntat, jobbade bara 12-15. Satt nämligen på min kvarts rast när Emily kom ut och frågade om jag ville sluta 15 istället för 16, vilket jag inte sa nej till. Tydligen stannade Ronny en timma och Emily likaså, för hon ville gå hem fyra istället för tre eller något sådant. Nåja, härligt glad åkte jag hemåt på min cykel, efter jag ringt och kollat om Mats var vaken, vilket han knappt var. Han beskyller mig för att jag förstört hans försök att vrida om dygnet. För bövelen Mats, det är bara gå upp! Man behöver inte sova tolv timmar! O_o
Annars så spenderade jag kvällen framför TVn och datorn. Skoj värre, som vanligt. Ska byta om nu, antar att Lars sitter och väntar på mig där ute, för han har inte ringt. Nåja... Kommer hem runt 21:30 eller något sådant. Direkt till sängs, ska upp 5 imorgon och arbeta 6-16. Skoj värre!
- Spongen

Inga kommentarer: