onsdag, november 23, 2005

A Funny Day.

Umgåtts med Fanny typ hela dagen. Jonas styvfar Jan ringde aldrig, så blev inte någon formatering och partionering för hans del. Åkte hemifrån strax efter två, mötte upp fröken Fanny vid Gamla stan. Promenad till drottninggatan, sen till kungsgatan. Hon hade strul med pengar, så vi kunde inte sätta oss någonstans och börja plugga. Eller hon skulle göra det, jag skulle väl försöka hjälpa henne. Gick sådär. Ganska kul dock att försöka fräscha upp minnet, det är så sjuuuukt mycket man har glömt bort redan. Matten? Jag menar what the fuck? Haha, kommer knappt ihåg någonting. Värre var, att hon skulle ha prov på sannolikhetslära, vilket jag suger/sög på annars när jag gick i skolan. Nåja... Det löser sig nog. Nu försöker jag få tag på tant Tanja. Zie russian. Hon svarar inte. Elak.
- Spongen

Inga kommentarer: