torsdag, november 10, 2005

Gobbles!

South Park rullar på tvn. Jag är trött. Jag orkar inte med detta skit snart. Vill somna och sova för alltid. Slippa gå till arbetet, bara sova och inte ha ett problem. Inte för att jag har några direkta problem, men är så jävla trött. Tja, vad ska man göra då? Sova kanske är en bra idé. Kanske är det för att jag sov 4½ timme i natt, kanske för att sedan arbetade 10 timmar från 6-16. Kanske för att jag inte fått tillräckligt socialt umgänge. Kanske av många anledningar. Sedan vill jag bara säga.. Nej, det gör jag inte alls det. Dålig stil... Dålig jävla stil. Nåja. Hoppas det blir bättre imorgon. Ska ju till Foad då, lira skräckspel hela natten och leka nostalgi. Lördag blir det antagligen utgång. Förkrök hos Tony som fyller 20. Grattis mutha fukker! Laddat ner lite Karunesh precis. Ingenting går upp mot chill musik när man vill chilla. Men fuck... Nä, orkar inte. Får ta det någon annan gång.
- Spongen

Inga kommentarer: