onsdag, november 23, 2005

Man dör alltid ensam till slut.

Hmm. Blogwars har verkligen börjat. Är det slut på en era? Jag själv finner det ganska komiskt. Hade tänkt skriva att jag just nu befinner mig utanför det hela, men snart lär väl någon dräpa en kommentar över mig, vilket får mig indragen i det hela. Återstår att se. Vidare så har jag arbetat idag. Hårt. Har inte gått från kassan alls på vandringar, bara gjort som kassaledaren sagt hela dagen. Jag har varit extra duktig. Fuck yeah! Laddade ned Ali G in da house idag. Fett olagligt, fett kul. Ska nog se den, har inte sett den än. Hello Ali. I morgon ska jag försöka hjälpa Jonas styvfar Jan partionera hans dator. Kommer bli skoj. Sedan ska jag hjälpa Fanny med hennes läxor, tydligen på ett café, tydligen inne i stan eller på väg in till stan. Får väl se hur det går. För övrigt köpte jag pepparmyntsté samt peach and mango té med mig hem idag, efter att jag, Jonny och Mats käkat på lilla v. Trevligt var middagen iaf, men man kan inte gå lägga sig utan att undra vart världen är på väg för min del?
- Spongen.

Inga kommentarer: