onsdag, juni 25, 2008

Monster Magnet - Spacelord (Bandit Rock, spelar vad dom vill)

Ehehe. Jag har inget vettigt att skriva. HoHo. Eller, tja, kan ju skriva om att jag träffade en gammal klasskompis jag inte sett på en sådär åtta år, Caroline Sundholm! (Har för mig att hon hette det i efternamn... Jag menar, åtta år, kom igen =) Skitkul att ses! Hon hade ett svagt utseendemässigt referat till sina ungdomsår, knappt man kände igen henne, men vissa drag fanns där, speciellt i ansiktet. Hon hade blivit en sprallig, härlig stockholmstjej med lägenhet mitt i smeten. Hon pluggar och kör hårt med livet. Att hon pluggade nu kom väl inte direkt som någon större nyhet, men det var i alla fall riktigt kul att se henne. Fick kontakt med henne genom en tjejkompis till henne som gick klassen över oss, en till Carro. Träffade henne på Garbo av alla ställen, hennes första gång där och min andra, så jag antog att någon ville att vi skulle ses helt enkelt. Efter mycket prat styrde vi stegen mot Karlbergspendeltågsstation, där jag åkte hem och hon... någon annanstans. Vi ska äta sushi någon dag och prata lite till. Kul! Om inte annat så blev jag inbjuden till en Sommarfest på Ekerö den 5e juli man blev lite sugen på... men måste kirra en date. Kan ju inte styra upp ensam på en sådan fest. Hmm...


- Spongen

2 kommentarer:

Jocke sa...

Jag och Per träffade henne i måndags på Non Solo! :)
hon sa att hon hade träffat dig. Fast som jag fattade det var det på Non Solo också..?

MrSponge sa...

Ja vi sågs på non solo bar på hennes beslut. Vi bestämde date där ^^