måndag, juni 09, 2008

Nya lokalerna

Nu sitter vi i våra nya lokaler. Ingenting är färdigt. Det flyger byggdamm i luften som man andas in, luften är kvav och tung och ingenting var väl riktigt som vi tänkte. Det skulle vara klart allting när vi flyttade in, men nu blev ingenting klart. Det finns väl en viss potential i alla fall när saker och ting börjar komma på plats. Så vi får se... Just nu arbetar jag med en nollpunktsmätning så vi kan se något resultat när jag uppdaterat ett företags hemsidas webbplattform med våra optimeringar, så man har ett resultat att påvisa. Men men, det ska nog lösa sig.


Vart precis och ätit på en kinesiskt/japanskt ställe här från nya lokalerna. Sushin jag tog tyckte jag var god, men de andras mat smakade tydligen skräp. Nåja... De lär inte gå tillbaka dit, vilket jag nog kommer göra. Men jag förstår dem... smakade på deras laxrätt och den var fan inte god. Smakade verkligen skit. Ska ta reda på namnet, för allt utom sushin verkade vara dåligt där. Synd, eftersom jag älskar asiatisk mat.


- Spongen

Inga kommentarer: