måndag, juni 16, 2008

Stefan, den arge kontorsmannen.

Steve säger: asså en sån idiot på starbucks igår... snubben trodde han va rolig lixom. Jag beställde lite kaffe och några bakelser "Take away", då säger han "always take-away huh heheeheh" jag typ "?".. sen när jag ska säga vad jag vill ha så säger jag "2 brownies" då säger han "what?" sen repeterar jag "sen säger han "what" "what" och skrattar lixom...


Steve säger: sen gick jag ut och sparka sönder en buske för jag blev så sne... bruden blev lite lack på mitt utbrott


Steve säger: sen när han gav mig kvittot sa jag "i dont need it" då säger han "i dont need it either wheheihaiheihsiahrhi"


Steve säger: ska fan gå dit idag på lunchen och fråga om han är utvecklingsstörd


Steve säger: sen sätta en gaffel i pannan på idioten


Steve säger: fick massa lera på min sko dessutom när jag sparka sönder busken


- Spongen

Inga kommentarer: