måndag, juni 02, 2008

Your bugging me.

Jag är så fruktansvärt trööööött... Arbetsmoralen är idag väldigt dålig till följd av detta. Måste även ringa Swedbank för att värderingen gick bra och lägga om mina lån. Ringa Folksam angående mitt förstörda vardagsrum. Ringa tjejen som förstörde vardagsrummet... Usch och blä. Jag orkar inte :}


Ska nog skita i att jogga när jag kommer hem, orkar nog inte idag. Men vi får se... Ska köra igång en träningsdagbok sedan när vi flyttat från vår bunker på Mäster samuelsgatan till Birgerjarlsgatan. Ska finnas ett gym på bottenvåningen, så jag hoppas verkligen det är bra. Ska kombinera löp med styrketräning, sedan ge mig ett halvår att komma i form igen. Är så trist att ha förlorat allt jag kämpade för förra året. Nu har man gått och säckat ihop totalt, men det ska det bli ändring på. Hoppas jag. Motivation är det svåraste just nu. Jag vill så gärna, men kroppen hatar mig ju mer jag gör med att tycka att det bara är tråkigt, jobbigt och irriterande. Gäller att bestämma sig nu bara. So I will try to keep on being positive! Fast det är svårt, haha.


- Spongen

Inga kommentarer: