onsdag, juni 04, 2008

Yesterday, all his troubles seems so far away...

Pratade med tjejen igår (läs SMS:ade) som hade sönder bord och bokhylla. Vi kom överens om ett pris, vilket hon tyckte var ok. Så jag blir ersatt i alla fall för skadegörelsen, så det kändes riktigt skönt. Måste bara komma ihåg att skicka henne mitt kontonummer... Glömde det igår :)


Vidare så hälsade min kära bror på mig igår. Tyvärr ingen Love, eller Emma för den delen, utan bara han. Inget illa i det, länge sedan bara jag och brorsan umgicks. Thailand -05 var det nog sist... nåväl. Det är i alla fall därför inget inlägg, då han tog upp större delen av eftermiddagen. Han komma hem, ta en löprunda, äta middag och duscha, sedan dök han upp. Försökte hitta sladden till min kamera så jag kunde tanka in lite bilder från den, men den sladden verkar ha försvunnit ur existensen. Riktigt irriterande, får försöka leta reda på den... Ville ta en bild på min käre bror men eftersom jag inte hittade någon sladd blev det inte så :P Vi snickrade lite matbord så scheiten inte behöver stå helt trasigt på golvet, så nu blir den som sitter mitt emot mig väldigt glad när han får fyra skruvar i knäet om han kommer för nära bordet, haha.


- Spongen

Inga kommentarer: