måndag, juni 02, 2008

Steve

Jag ska nog tilldela min kamrat som bor i Schweiz, Stefan, en alldeles egen sektion snart. Hans MSN-konversationer måste förevigas.


Steve säger: min dröm är att bo i Fritz källare


Mr Mac säger: mmm yeah


Mr Mac säger: offra 25 år av ditt liv, sälj rättigheterna till storyn och var ekonomiskt oberoende resten av livet


Steve säger: stabil man är mentalt sen


Steve säger: grönsak typ


Steve säger: min dröm är att alla kalla mig svärdet


Steve säger: alla samtidigt i hela världen kallar mig "SVÄRDET" samtidigt


Mr Mac säger: de som inte kan uttala Ä då? ;(


Mr Mac säger: tänk på etniciteten och säg Svardet


Mr Mac säger: "Swardet"


Steve säger: ja, det funkar ju inte


Steve säger: min dröm blev precis krossad


Steve säger: asså SNARK.. väntar på ett paket


Steve säger: May 31, 2008 9:56 am Arrived Abroad ZURICH 59 SWITZERLAND


Steve säger: Zurich är 30 minuter härifrån..... SKICKA HIT SKITEN DÅ


Mr Mac säger: haha


Steve säger: ska försöka slå ner brevbäraren


Steve säger: efter jag fått paketet


Steve säger: sen säga "kalla mig svärdet"


- Spongen

Inga kommentarer: