torsdag, juni 05, 2008

Vi sjunger, hum hum till humlegården

Igår var en trevlig dag! Blev humlegården med kollegor. Lite rosé, skumpa och massa öl. Efter det stack vi till Ibaren vid Hotellet precis vid humlan. Väl där vart det lite plockmat, mingel och diverse fyllehistorier. Tror nog inte jag varit så onykter som jag var då vid klockan 19. Allt som allt var det en riktigt trevlig kväll! Somnade i gräset utanför mig nån timma, kanske inte så glamoröst. Nu drog däremot Oskar och hans polare in till stan, så jag ska bege mig upp till tredje våningen och se vad dem har för sig. Sedan bär det av till Ekerö för grillning och öl hos Marika! Hoppas där också på en riktigt trevlig kväll, vilket jag hoppas det blir! Peace!

- Spongen

1 kommentar:

Jocke sa...

Hoppas hit och hoppas dit :P

Låter nice :)