torsdag, oktober 13, 2005

Arise from the dead, Lord Spongen.

Nu har man blivit knäckt, igen. Linda och jag pratade ut på hennes 15 minuters rast nu efter jobbet. Förresten!

Dagens ICA! - En kund vill ha hjälp att ta upp en färdigrätt, en färdigrätt som är slut. I slutet av färdigrätterna finns en bild på där den färdigrätten som är slut ska ligga. Kunden försöker alltså ta upp bilden som ligger på botten av frysen, lyckas inte få tag på den (alltså en bild under en liten plexibit), och frågar då om hjälp. Är det tummen upp eller vad säger man?

För övrigt gick det bra hos kiropraktorn, tydligen har det blivit mycket bättre. Nu sitter jag här och svettas om ryggen eftersom linimentet hon hade på sitter kvar i t-shirten jag använde. Ska nog byta, bränner som fan, haha. Lilla Linda på arbetet hamnade i panik, så jag fick jobba över ca 40 minuter och lösa upp köerna i kassan. Micke lär väl vara lagom glad på mig imorrn, eftersom frukten såg ut som skit. Nåja, vad gör man? Vidare ska jag inhandla cigg åt Elin och Jonny via en källa, en källa jag inte får nämna. Kanske något till mig själv? Nåja. Spelat gitarr som attans idag. Blir bara bättre och bättre, de där småtonerna i System of a Down börjar sitta nu. Ska nog försöka jamma lite hemma hos lillmackan, vill höra mig själv spela system kompat med trummor. Så fett :] Annars idag har det inte hänt speciellt mycket. Handlade med mig lite skit hem. För övrigt är jag pank som en kyrkråtta. Har väl kanske hundra kronor kvar. Kickass!
- Spongen

1 kommentar:

Johan sa...

hahahaha... man skulle varit där, man skulle varit där.. han garvat i hjäl mig.

Keep it up broder!