söndag, oktober 23, 2005

Rip out the wings of a butterfly.

Gårkvällen var ganska ok ändå. Mötte Wille och Christian på Lilla efter mycket tjat. Somnade på sängen, men sen ringde Wille och väckte mig, så jag pallra mig upp och åkte ner. Efter Lilla kom Mats ner, så jag, Wille, Mats, Micke (Mats bror) och Christian stack till Johanna, en tjej som tidigare arbetat på ICA. Satt mest och snacka skit och garvade åt fyllskallar (som Micke, men inte Micke som i Mats bror utan en annan Micke). Snart ska vi äta och gratta farsgubben min, som imorrn fyller år. Så vi ska käka sukiyaki innan jag sticker till jobbet, vilket börjar 16. Kommer inte vara hungrig när jag väl får rast, så det suger ju. Käkade precis frukost också, så ska man äta sukiyaki på det... Nåja. Vad gör man?
- Spongen

Inga kommentarer: