lördag, oktober 08, 2005

Love in plaster.

Gårdagen känns som att den hänger kvar i skallen. Bakis? Nja, sovit för lite skulle jag säga. Åkte till Philip, gick och träffa Fanny, sen träffa vi Cecilia, sen gick jag tillbaka till Philip och försökte ragga med dem till Mats, men de var svårraggade. Sen knata vi till Mats, jag Fanny och Cecilia. Där satt vi och snackade skit och drack bärs. Sen kom Tanja. Sen gick Cecilia och Fanny. Jag gick ut och träffa Jocke "över en cigg". Blev betydligt mkt mer än så, stod ute och snacka i kanske 1½ timme under samtal från både William och Mats som undrade vart fan vi var. Nåja... Vi gick dit efter ett tag, snackade lite till skit. Kom inte hem från Mats förrän runt 6.30 imorse, och gick upp vid 13 någonting. Strax efter jag vaknat och låg och drog mig i sängen ringde Jocke. Snart bär det av in till stan, så jag käkade lite snabbt och gjorde mig i ordning. Nu ska han köra sin mamma till gräsåker och fixa någonting, så skulle han ringa sen. T-Shirten kom för övrigt igår, vilket inte var helt fel. Så den blev man ju glad över. Idag är jag väl kanske inte på världens bästa humör, men det hoppas jag botas med att sätta sprätt på lite pengar. En ny kavaj har jag som mål, MINST. Sen kanske det blir någon snygg tröja eller några byxor eller nåt. Nya skor också kanske.. Hmm... Nåja, ska föra över litet mer pengar till mitt visa kort just in case.
- Spongen

Inga kommentarer: