tisdag, oktober 25, 2005

Gone going.

Drömmer mig redan bort till fjärran länder. Aldrig förr har jag nog varit så sugen på att åka utomlands, igen. Suget man får efter man varit där är lätt värre än när man inte varit där. Nåja... Jag får spara pengar och leva livet när jag väl lyckas åka. Vidare så var gårdagen som vilken måndag som helst. Stressig på arbetet, slapp på kvällen. Mer eller mindre. Till helgen kommer morbror svenne hit med sin tjej, vilket väl ska bli trevligt. Är ledig i helgen, så då är allt trevligt :] Var även tvungen att fixa in lite musik på min mors mp3 spelare, vilket jag gjorde. Igår då alltså. Vidare så ska brorsan åka till Australien den 4e November. Allting är spikat och klart. Fy fan vad skönt för honom, är riktigt avundsjuk. Madde på arbetet verkar bli alltmer intressant. Mycket trevlig och rolig tjej, skulle gärna vilja träffa henne utanför "arbetets fyra väggar" eller vad man ska säga, haha. Aja, den tiden den sorgen :] Ledig imorrn, så ikväll blir det sjuhelvetes slappande framför tvn, helt slut. Fick jobba 5½ timme innan jag kunde ta rast, vilket var... ganska drygt. Men men, u är det bakom mig, jag är hemma, jag är ledig. Diskuterade även filosofi med Linda igårkväll, hon ville att jag skulle läsa genom och kommentera ett arbete hon gjort, vilket jag gjorde. Mycket och många intressanta tankegångar, jag höll med i det mesta hon skrev om. Ska försöka gå ut och fika med henne och fortsätta diskussionen, vilket kanske inte vore helt fel. Vidare så är "Feel Good INC" med Gorillaz kickass. Basriffet är grrrrrymt. Som Tony the Tiger. Mjau.
- Spongen

Inga kommentarer: