torsdag, oktober 06, 2005

I nördens tecken.

Så, idag steg jag upp 8.00 trots att man var ledig. Hugaligen... Var hos kiropraktorn, hade någon snedvridning i diskarna som ska vridas, samt typ vid nacken och muskelfästet. Var även sne i bäckenet. Intressant värre. Hon knaka och braka, så nu sitter jag här och har ont. Väldigt ont. Mörbultad kan man väl säga. Sedan åkte jag till ICA och fixade lite grejer, hoppas på att få ta kvällspasset imorgon istället för 8-18, då kiropraktorn sa att jag skulle ta det lugnt. Försöker ladda ner senaste Naturo, så kan man glo på det och ligga o slappa i soffan... Var även in och köpte WoW med Wille på onoff i abrahamsberg. Wille hade ingen kredit kvar på sitt kort p.g.a missade betalningar... så vad gör man inte som god kompis? Köper ut skiten åt han såklart :P
Nä. Nu ska jag dricka sockerfri sprite och äta en macka med skinkost på. Adjö.
- Spongen

Inga kommentarer: