torsdag, oktober 20, 2005

Word to the homie.

Precis läst genom Joacims blogg (som stavas med C, inte K, som jag antog). My man, keep it up. Det kan kännas tungt (ska jag säga, Mr brightside lixom), men fan, ja... Livet går vidare. Oavsett motgångar så får man bita ihop. Vi kan sedan ta diskussionen om empati, eller bara diskutera annat när vi ses. Kram! :]

Igår var jag ledig. Min enda lediga dag denna vecka, vilket är lite surt. Men aja. Bakade en högbo limpa, tog in tvätt, vek ihop den och hade mig. Fixade maten och blev tvungen att stränga om min gitarr då en sträng gick sönder. Tror jag ansträngde min gamla vapendragare för hårt. Annars så var min dag bara idelt segande, trots nämnda saker. Känner mig lite som en god samarit. En timma kvar till jobbet... Fett kul! Orkar inte jobba idag, men vad gör man? Tja, man jobbar ändå. Life sucks, and I am the one who has to live it.
- Spongen

Inga kommentarer: