måndag, oktober 10, 2005

Shop & Go? Självscanning för fan!

Sitter och skickar över personalfestsbilderna till Linda just nu. Eller hon laddar ner dem själv snarare. Fick lära henne lite om hur man kom åt ftp:er, men hon lyssnar så lyhört så och lär sig så fort ^^. Tydligen ska hon ta högskoleprovet den 27:e okt. Horror! Det skulle jag fan aldrig göra... skulle bara skämma ut mig. Annars så har jag haft utbildning på ICA idag. Fett kul. Eller? Vi ska ju få självscanning på mitt arbete, så innan vi kan låta kunderna gå lös på det hela måste vi låta personalen göra det. Jag tror själv att det kommer skita sig totalt, det kommer fan bli tredje världskriget där nere första veckorna. Haha. Nåja, kommer bli kul att se hur det artar sig. Åt precis grillade fläskkotletter med potatismos. Potatismos är väl ingen favorit, men det slank ned. Ska nog ut och ta en promenad med Tanja sen, hon skulle ringa när hon kom hem. Ringde henne när jag var på väg hem, hon var tydligen på stadium med sina nya nyinflyttade, skulle tydligen handla jackor. Tydligen... Äh. Nu ringde Larsa också. Aja, får se vad han vill.
- Spongen

Inga kommentarer: